Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Twilight-Blue
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO 800 MT Sport model 2025!! Nu al bij ons in voorraad in de showroom.

De CFMOTO 800MT Sport heeft voor 2025 een update gekregen.

De 800MT Sport is het 'sportieve' model van CFMOTO binnen de bekende 800MT reeks.
De modellen kenmerken zich door hun opvallende adventure uiterlijk en staan bekend om hun zeer uitgebreide opties.
De 800MT modellen zijn uitgerust met een 800cc tweecilinder motorblok wat CFMOTO heeft ontwikkeld in samenwerking met KTM.

De 800MT Sport is onder andere uitgerust met:
- ABS (bochten-ABS van Bosch)
- 2 rijmodi
- Cruise control
- TFT digitaal display
- Slipperclutch
- Tankinhoud van 19 liter
- LED verlichting, inclusief mistlampen
- In hoogte verstelbaar windscherm


  • Motorfiets wordt voor aflevering voorzien van een afleverbeurt. 
  • Gespreid betalen via NU Motorrijden is bij ons mogelijk!
  • _____________________________________________________________________________________________

    Kijk voor deze motorfiets of andere motoren, brommers en scooters op onze eigen website.

    Zuurbier Motoren en Scooters is onder andere officieel dealer van CFMOTO, Sherco, Vespa, Piaggio, Aprilia, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, en Yadea. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan nieuwe en gebruikte motorfietsen en scooters.

    Wij bezorgen door het hele land!

    _____________________________________________________________________________________________

    Zuurbier Motoren en Scooters
    Dorpsstraat 20
    5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
    Tel: 0418-561791
    WhatsApp: 06-51725353 (geen telefoon)
    Mail: info@zuurbiermotoren.nl


    _____________________________________________________________________________________________

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09:00 tot 18:00
    Woensdag: 09:00 tot 18:00
    Donderdag: 09:00 tot 18:00
    Vrijdag: 09:00 tot 20:00
    Zaterdag: 09:00 tot 16:00
    Zondag: gesloten




     
     
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zuurbier Motoren Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion