Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 1200 R - 2016

Garantie: Ja
49199 Km
.
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
ducati - monster-1200-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1993
Koppel: 131 Nm
Tankinhoud: 18 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Van een liefhebber afkomstig en in nette staat verkerende Ducati Monster 1200R! Deze Ducati is dealeronderhouden en naast de standaard uitrusting ook is voorzien van een aantal mooie accessoires.

Denk hierbij aan de Arrow uitlaat, Öhlins vering rondom, korte kentekenplaathouder, sport handvaten en donkere kuipruit. 
De volledige historie is aanwezig en wordt bij levering voorzien van zijn beurt inclusief garantie.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion