Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI M 900 MONSTER
DUCATI M 900 MONSTER
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1994, 61775 Km
DUCATI M 900 MONSTER
DUCATI M 900 MONSTER
€ 2.500,- p/mnd klik hier
1996, 34683 Km
DUCATI M 900
DUCATI M 900
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1997, 33331 Km
DUCATI M 900
DUCATI M 900
€ 2.890,- p/mnd klik hier
1999, 60984 Km
DUCATI M 900 MONSTER
DUCATI M 900 MONSTER
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2000, 23500 Km
Merkdealer
DUCATI M 900 I.E. METALLIC
DUCATI M 900 I.E. METALLIC
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2000, 35800 Km
DUCATI M 900 MONSTER
DUCATI M 900 MONSTER
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2001, 21837 Km
DUCATI M 900 I.E.
DUCATI M 900 I.E.
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2002, 22400 Km
DUCATI M 900 I.E. DARK
DUCATI M 900 I.E. DARK
2003,
DUCATI M 900 MONSTER
DUCATI M 900 MONSTER
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 16700 Km
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion