Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER - 2021

Garantie: Ja
14577 Km
MAT ZWART
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

De Ducati Monster 2021 combineert het iconische Monster-karakter met moderne techniek, prestaties en styling. Lichter, compacter en met een fris ontwerp – klaar voor zowel dagelijks gebruik als sportief bochtenwerk.



?? Belangrijkste specificaties
Motor:

937 cc Testastretta 11° L-twin, vloeistofgekoeld, 4 kleppen per cilinder



Vermogen: 111 pk (82 kW) bij 9.250 tpm



Koppel: 93 Nm bij 6.500 tpm



Gewicht: 166 kg droog / ca. 188 kg rijklaar



Zithoogte: 820 mm (opties: 800 mm of 775 mm verlaagd

Frame: Aluminium Front-Frame voor een compacter en lichter chassis



Vering: 43 mm upside-down voorvork (niet instelbaar), instelbare monoshock achter




Remmen: Dubbele 320 mm Brembo M4.32-schijven voor, 245 mm achter, met Cornering ABS

??? Elektronica & gebruiksgemak


Rijmodi: Sport, Touring, Urban – met instelbare tractiecontrole, wheelie- en launch-control



Quickshifter up/down: voor snelle en vloeiende schakelsessies

1

4,3" TFT-kleurendisplay: toont alle relevante ritinformatie, inclusief geselecteerde versnelling



Volledige LED-verlichting met innovatieve “swipe” knipperlichtfunctie



?? Waarom deze Monster?


Uitzonderlijke wegligging: licht en wendbaar dankzij aanzienlijke gewichtsbesparing (-18 kg)



Krachtige twin: uitstekende balans tussen rijplezier en bruikbaarheid



Compleet pakket: modern chassis, top-kwaliteit vering en remmen, geavanceerde elektronica

Stijlvol minimalisme: pure naked look met een sportief randje




Kortom: de Ducati Monster 2021 is de perfecte keuze voor wie een krachtige, lichte en stijlvolle naked bike zoekt met de nieuwste technologie. Of je nu op dagelijkse ritten rijdt of sportief wilt sturen in de bochten – deze Monster biedt het allemaal.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion