Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
DUCATI MULTISTRADA 1200 TOURING DVT ( inclusief BTW )
Bouwjaar 2016
18017 km
Zéér nette Multistrada 1200 Touring. Voorzien van 3 delige kofferset, Termignoni Racing uitlaatsysteem, Handvatverwarming, Garmin navigatie.
Volledig dealer onderhouden.
Afgeleverd inclusief:
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe bandenset
Inclusief:
- 3 maanden garantie.
- 10 dagen Allrisk verzekering. (* Vraag naar de voorwaarden)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Termignoni Racing uitlaatsysteem
- 3 delige Ducati kofferset
- Handvatverwarming
- Cruisecontrol
- Middenbok
- Garmin Navigatie
- ABS + Tractioncontrol
- Rijmodi
---------------------------------------------------------
- 10 dagen gratis Allrisk verzekering. (* vraag naar de voorwaarden)
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Levering aan huis mogelijk.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Ducati Testastretta DVT, L - Twin , 4 Desmo bediende kleppen per cilinder , Dual spark, Vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 106 mm x 106 mm |
Cilinder inhoud | 1198,4 cc |
Comp. verhouding | 12.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Bosch electronisch injectiesysteem, elliptisvormige kleppen met ride-by-wire, diameter 56mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 160 pk / 117,7 kW bij 9,500 tpm |
Max. koppel | 136 Nm bij 7.500 tpm |
Koppeling | Lichte actie, Multiplaat koppeling met hydraulische bediening. Self-servo actie bij rijden. |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | 48mm volledig verstelbare USD vorken |
Vering achter | Volledig instelbare Sachs Monoshock unit. geringe veervoorspanning. Aluminium enkelzijdige achterbrug |
Remmen voor | 2 x 320 mm semi - zwevende remschijven , radiaal bevestigd Brembo Monobloc 4 - zuiger remklauwen met ABS als standaarduitrusting |
Remmen achter | 265mm schijf , 2-zuiger zwevende remklauw ABS als standaarduitrusting |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 17'' |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 190/55 17'' |
Wielbasis | 1,529 mm |
Lengte | 2,200 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 825-845 mm |
Drooggewicht | 209 kg |
Leverbare kleuren | Red |
Beschrijving | De Multistrada 1200 past zich aan de weg aan met gemak, voor superieure prestaties, veelzijdigheid, comfort, veiligheid en plezier.

De Ducati Testastretta DVT motor past zich gelijk aan de rijomstandigheden of de voorkeur van de bestuurder aan.

De Multistrada 1200 maakt geen compromis als het om flexibiliteit gaat, wat zorgt voor maximaal rijplezier en grandioze prestaties. |
 |
Moto Mondial |
|
Zuidlangeweg 1
Oudemolen
Plan de route
|
 |
0653836218
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken