Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 S TOURING - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
ROOD/WIT
Vermogen:
112 kW
Teller:
68.168 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
ducati - multistrada-1200-s-touring
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nog wel heel nette en correcte Ducati 1200 S Multistrada.
Deze motor zit bomvol met leuke extra's o.a. :

* Navigatie voorbereiding.
* Verstelbare MRA ruit met opzet ruitje.
* Velgstriping.
* Givi tanktas ring / voorbereiding.
* Topkoffer rek.
* Originele Ducati zijkofferset afneembaar in kleur motor.
* Bark buster handbeschermers incl. handkappen.
* Ducati Safety pack.
* ABS.
* Valstoppen op voor en achteras.
* Alu doppen op rem en koppeling cilinder.
* Rem en koppeling hevel gesmeed aluminium zwart en verstelbaar.
* Cruise control.
* Traction control
* Quickshift.
* Diverse rijmodussen
* Speciale tankpad set.
* Boekjes Ducati, rekeningen en onderhoud historie aanwezig.
* Evt. levering incl. volledige 6 mnd garantie meerprijs € 399,- 
  • Motorcenter Venlo en Motorcorner.nl  zijn met meer dan 50 jaar ervaring in de motoren branche  uw motorplezier leverancier hierdoor leveren wij alleen maar top kwaliteit  motoren. Komt het zien met eigen ogen en u zult versteld staan.
                           
                 Bel  : 06-51305405 of mail verkoop@motorcentervenlo.nl
                                                 Bezoekadres:
                                                 Rudolf Dieselweg 28 A
                                                 5928 RA Venlo / Blerick



    Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM  06-51305405 
    We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.

    Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.

    Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-

    Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe  en  gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. 

    Via onze webshop www.motorcorner.nl  zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.

    P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcenter Venlo
Rudolf Dieselweg 28a
Venlo-Blerick
Plan de route
06-51305405
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion