Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 SPECIALE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MOTOGP LIVERY
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Garantie: Anders
Garantie: Fabrieksgarantie

TE KOOP: Ducati Panigale V4 Bezzecchi 2023 Racing Replica – Gelimiteerde Editie (Nummer 36 van de 72) – NIEUW in Transportkrat!

Ben jij op zoek naar iets écht bijzonders?
Dit is jouw kans om eigenaar te worden van een exclusieve Ducati Panigale V4 Bezzecchi Racing Replica 2023, nog in de originele transportkrat, splinternieuw en onuitgepakt.

Gelimiteerd tot slechts 72 stuks wereldwijd – dit exemplaar is een waar verzamelobject en een eerbetoon aan de iconische MotoGP-coureur Marco Bezzecchi.

Highlights:

Ducati Panigale V4 – 1103cc Desmosedici Stradale V4-motor
Speciale Bezzecchi Racing Livery – Mooney VR46 Racing Team kleuren

Premium onderdelen:

Akrapovi? titanium uitlaatsysteem

Carbonfiber winglets, kuipdelen en details

Geüpgraded elektronica & race-instellingen

Officiële Ducati certificering & genummerde plaquette

Nog in originele transportkrat – exact zoals geleverd vanuit de fabriek.
Niet gestart, niet uitgepakt – volledig in fabrieksstaat.

Voor de verzamelaar, Ducati-liefhebber of racer die alleen genoegen neemt met het allerbeste.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion