Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V4 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
ducati - streetfighter-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

Nu te bestellen, deze Ducati Streetfighter V4 bij Moto Hippo - Jouw Officiële Ducati Dealer!

De Fight Formula, toegepast op de Panigale V4.
De nieuwe Streetfighter V4 is de ultieme uitdrukking van de Fight Formula, toegepast op de beste Panigale ooit. Als nooit tevoren erft de Streetfighter alle innovatie en prestaties van de Ducati superbike, terwijl hij zijn onmiskenbare karakter behoudt. Krachtig en nauwkeurig op het circuit, opwindend en plezierig op de weg, de Streetfighter V4 belooft zowel gevoel als controle voor een ongeëvenaarde rijervaring.

Al sinds 1957 staat Moto Hippo synoniem voor kwaliteit en betrouwbaarheid als officiële dealer van toonaangevende merken zoals Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Naast ons indrukwekkende aanbod van nieuwe motoren, hebben we bij Moto Hippo altijd meer dan 50 hoogwaardige occasions op voorraad. Onze gebruikte motoren worden zorgvuldig geselecteerd en garanderen daardoor uitstekende kwaliteit. Kies uit diverse garantiepakketten voor je occasion - vraag gerust naar de mogelijkheden. Bovendien bieden we de optie om je huidige motor in te ruilen. Ons toegewijde team staat altijd voor je klaar om je te adviseren.

Bij Moto Hippo bieden we niet alleen de Ducati Streetfighter V4 aan, maar ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion