Nieuwsbrief:

FANTIC  XXF 250 - 2023

Garantie: Nee
75 Uur
Wit/Rood
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
          Fantic XXF 250 !BTW MOTOR!
 
  • FANTIC COLDENHOFF REPLICA BIKE
  • FACTORY STICKERSET
  • NIET VAN NIEUW TE ONDERSCHEIDEN MOTOR
  • NIEUWE OLIE, ZUIGER, PAKKINGEN ECT.
  • NIEUWE TANDWIELEN EN KETTING
  • NIEUWE FILTERS
  • GET LC-GPA SYSTEEM
  • ARROW UITLAAT NIEUW
  • 79 UUR TOTAAL (18 UUR GELEDEN GEREVISEERD)
  • Bekijk onze site of sociale media voor meer details
    Wij hebben meer dan 40 cross en Enduro motoren op voorraad,

    Gebruikte motoren zijn enkel klanten motoren, dus wij kennen de motoren, deze motoren zijn geheel nagezien

    Wij zijn de eerste Full Fantic dealer van Nederland!

    Wij werken al sinds 2009 samen met Fantic Motor.

    Grootste onderdelen voorraad van de Benelux!

    Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op, Bel, whatsapp

    Volg ons op Facebook, instagram, Tiktok en YouTube voor alle laatste nieuws en services!

    Ook voor Fantic merchandise en gebruikte onderdelen bent u bij ons aan het juiste adres!

    !!!TIP!!! WIJ HEBBEN OOK EEN AQAUBLAST SERVICE! ( MAAK JOUW ONDERDELEN WEER NIEUW)

    Openingstijden:

    maandag:    Gesloten
    dinsdag:      09:00–12:30    13:00–18:00
    woensdag:  13:00–18:00    19:00–20:30
    donderdag:  09:00–12:30   13:00–18:00
    vrijdag:         09:00–12:30   13:00–18:00   19:00–20:30
    zaterdag:     10:30–12:00
    zondag:       Gesloten
    maandagGesloten

    www.bewomotoren.nl
    +31616681891





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BEWO Motoren Lichtenvoorde
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion