Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  BREAKOUT FXSB - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
HARD CANDY SILVER FLAKES (ZILVER METALLIC)
Vermogen:
64 kW
Teller:
14.330 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
harley-davidson - breakout-fxsb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen

Harley Davidson FXSB 103Ci Breakout

Hard Candy SIlver Flakes (metallic)
Vance & Hines Exhaust
V&H Heavy Breather Aircleaner
240 Rear Tire
Bagagerek (afneembaar)
Sidemounted kenteken
Daymaker Led Lights
ABS
Alarm

Zeer mooie FXSB 103Ci Breakout , 14.330 Km , Nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

= Bedrijfsinformatie =

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motown Bikestore
Pascalstraat 6
Heerhugowaard
Plan de route
072-5345319
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion