Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LIVEWIRE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ASPHALT BLACK
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Brandstofsoort: Elektrisch
Nieuw: Ja
CO?-uitstoot: 0 g/km
Garantie: Fabrieksgarantie
Garantie: 24 maanden na eerste tenaamstelling
Leaseprijs: € 173 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

De LiveWire S2 Alpinista is een geavanceerde elektrische motorfiets ontworpen voor liefhebbers van technologie, prestaties en duurzaamheid. Deze motorfiets, afkomstig van het merk LiveWire, combineert futuristisch design met hoogstaande prestaties en een emissievrije rijervaring.

De S2 Alpinista maakt gebruik van geavanceerde batterijen en een lichtgewicht frame, waardoor het een uitstekende acceleratie en wendbaarheid biedt. De motorfiets is ideaal voor stedelijke ritten en avontuurlijke tochten, dankzij een indrukwekkend rijbereik en een snel oplaadsysteem. Innovatieve functies zoals geavanceerde connectiviteit, rijmodi en ondersteuning via een intuïtief digitaal dashboard maken de S2 Alpinista tot een premium keuze in de elektrische tweewielerwereld.

Met een focus op zowel rijplezier als milieuvriendelijkheid is de LiveWire S2 Alpinista niet alleen een motorfiets, maar een statement voor moderne mobiliteit.

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 31 augustus koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion