Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER S RH 1250 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BRILLIANT RED
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 4 year HD Optimate

FIRE IT UP. Voor rijders die méér verwachten.
De Sportster S, Nightster Special en Pan America modellen (S en ST) uit 2024 en 2025 zijn tijdelijk aanzienlijk in prijs verlaagd.

*TIJDELIJK VOORDEEL OPLOPEND TOT €5000,-

De Sportster S combineert brute power met een gespierd, moderne look. De Nightster Special straalt iconische Harley-stijl uit en voelt licht en wendbaar aan in elke bocht. De Pan America S en ST zijn gemaakt voor de lange adem. Vol comfort en met geavanceerde technologie. Je krijgt standaard vier jaar garantie, dus elke rit begint met vertrouwen.

*Let op: de voorraad is beperkt en op = echt op.
*Model afhankelijk


Contact Sales Team
Jeroen Hoogakker - j.hoogakker@big-rivers.nl
Luca Auteri - l.auteri@big-rivers.nl
Opties en Accessoires:
1250 revolution max, Abs, Cruise control, Led verlichting, Rijmodus instelbaar, Traction controle




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion