Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB 107 - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Vivid Black
Vermogen:
67 kW
Teller:
3.097 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
harley-davidson - street-bob-107
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een bijna nieuwe FXBBS Streetbob Milwaukee-Eight uit 2019. Zeer lage km stand 3097 km. Deze stoere vette HD heeft veel vermogen........ 107 cubic inch. Met een hoogwaardige wielophanging in een Softail frame voldoet deze aan de beste rij eigenschappen. De sound is helemaal passend bij de uitstraling en dat komt door de V&H Big Radius uitlaten. Tevens is de motor voorzien van een duo seat en acc airfilter.
Kortom een pracht machine in nieuwstaat en voor de liefhebber staat hij klaar om een proefrit te maken..........overtuig jezelf van bovenstaande.
  • MCP Marty's Custom Parts voor vakkundig onderhoud, reparatie en customizing van Harley Davidson motoren. Zeer ruime ervaring waaronder ook in het officiele dealernetwerk.Originele Harley Davidson service parts etc en leveren van ook alle aftermarket accessoires. Tevens ophaalservice, aankoop en consignatie verkoop motoren. Vrijblijvende prijsopgave. Kom gerust eens bij mij langs en de koffie staat klaar. Je bent welkom in de wereld van Harley Davidson. Geopend van dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00  zaterdag van 9.00 to 12.00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Marty s Custom Parts
Irenestraat 47
St. Willebrord
Plan de route
06-55790401
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion