Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1300 S ABS - 2012

Garantie: Ja
37064 Km
WIT/ROOD
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Stap in de wereld van tijdloze elegantie en krachtige prestaties met de Honda CB1300SA 2012 in een oogverblindende wit-rode kleurstelling!

Deze iconische motorfiets belichaamt het beste van Honda's erfgoed, met zijn indrukwekkende vermogen, betrouwbare techniek en verfijnde styling die hoofden doet draaien waar je ook gaat.

Met zijn krachtige 1300cc-motor en soepele handling biedt de CB1300SA een opwindende rijervaring, of je nu de stad doorkruist of de open weg verkent. Het strakke ontwerp, met zijn opvallende witte carrosserie en levendige rode accenten, straalt pure klasse uit en trekt de aandacht van elke toeschouwer.

Of je nu een ervaren rijder bent of net begint, de Honda CB1300SA 2012 biedt het beste van beide werelden: prestaties en betrouwbaarheid verpakt in een tijdloos design. Mis deze kans niet om eigenaar te worden van deze prachtige machine. Kom langs en ervaar de sensatie van de Honda CB1300SA 2012 vandaag nog!
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion