Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 HORNET - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Rood
Vermogen:
35 kW
Teller:
6.123 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
honda - cb-500-hornet
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HONDA CB500  HORNET   CB 500  Hornet
Bouwjaar 2024
6123 Kilometers en in Topstaat en goed onderhouden.
Alle slijtdelen in goede staat
35Kw en 48 Pk dus geschrikt voor A2 a2 Rijbewijs
De Honda CB 500 Hornet is de meest Sportieve broertje van de CB500 Serie en een echte Nakedbike met de juiste looks en in de juiste Rode kleur.
Voorzien van de volgende optie's
Abs
TFT Display
Up-site Downvoovork met Showa veerring
Versnellingsbak indicator
Bar end Spiegels en orginele er ook bij\
Hurric sportdemper met prachtig geluid en EU keur en orgineel is er ook bij. 
LED Koplamp
H.I.S.S Startonderbreker
Zwart Windscherm
Deze CB500 Hornet staat in Didam en is naar telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 6750 Euro
Tel nr 0622236308

LET OP WIJ WERKEN ALLEEN OP AFSPRAAK





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Hunen Motoren
Lange Klauwenhof 13
Didam
Plan de route
0622236308
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion