Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HONDA CB500 HORNET CB 500 Hornet
Bouwjaar 2024
6123 Kilometers en in Topstaat en goed onderhouden.
Alle slijtdelen in goede staat
35Kw en 48 Pk dus geschrikt voor A2 a2 Rijbewijs
De Honda CB 500 Hornet is de meest Sportieve broertje van de CB500 Serie en een echte Nakedbike met de juiste looks en in de juiste Rode kleur.
Voorzien van de volgende optie's
Abs
TFT Display
Up-site Downvoovork met Showa veerring
Versnellingsbak indicator
Bar end Spiegels en orginele er ook bij\
Hurric sportdemper met prachtig geluid en EU keur en orgineel is er ook bij.
LED Koplamp
H.I.S.S Startonderbreker
Zwart Windscherm
Deze CB500 Hornet staat in Didam en is naar telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 6750 Euro
Tel nr 0622236308
LET OP WIJ WERKEN ALLEEN OP AFSPRAAK
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 471 cc |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 47 pk / 35 kW bij 8,600 tpm |
Max. koppel | 43 Nm bij 6,500 tpm |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.1 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe, diamant type |
Vering voor | Showa 41mm telescoopvork, instelbare veervoorspanning |
Vering achter | Prolink mono met 5-voudig instelbare veervoorspanning, stalen swingarm met rechthoekige buis |
Remmen voor | Dubbele 296 mm remschijven met Nissin remklauwen. |
Remmen achter | Enkele 240mm, 1 zuiger remklauw |
Voorband | 120/70ZR-17M/C |
Achterband | 160/60ZR-17M/C |
Wielbasis | 1,410 mm |
Lengte | 2.080 mm |
Breedte | 790 mm |
Hoogte | 1.060 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matte Gunpowder Black Metallic ,Pearl Himalayas White ,Grand Prix Red |
Beschrijving | Klaar voor een zinderende rit? Wat jij nodig hebt, dat is onze nieuwe CB500 Hornet. Zijn agressieve streetfighter-stijl stroomt over van het DNA van de grote Hornet. Voorzien van een responsieve en A2-compatibele tweecilinder en een wendbaar, hoogwaardig chassis, heb je alles in huis om de stad te doorkruisen of bochtige binnenwegen te domineren. Hoogwaardige technologie - waaronder een 5 inch TFT-display, Honda RoadSync met weergave van turn-by-turn navigatie - en tractiecontrole via het HSTC zorgt ervoor dat je verbonden, veilig en vol vertrouwen de baan op gaat. Kom bij de korf. |
Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
 |
Hunen Motoren |
|
Lange Klauwenhof 13
Didam
Plan de route
|
 |
0622236308
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielÂbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekenÂde wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfÂde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton sucÂcessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overleÂvering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worÂden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. EnerÂzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken