Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 F2 - 1978

Bouwjaar:
1978
Kleur:
Rood
Vermogen:
54 kW
Teller:
22.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
honda - cb-750-f2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige classic Honda CB 750 F2 Super Sport Four. 
Orgineel nederlands geleverde motor met een lage km stand. 
Er zijn nog wat extra delen bij de motor zoals de originele luchtfilterbak etc. 
Motor loopt en rijd maar is weinig gebruikt de laatste jaren. 
Wordt verkocht zoals deze aangeboden staat. 


  • Welkom bij Thalen Motortrading

    We ruilen graag uw motor in!
    Benieuwd naar de waarde van uw motor? stuur een mail of whattsapp bericht met foto's + info en we reageren zeer snel en vrijblijvend met een voorstel. 

    Ziet u graag betere kwaliteit foto's van de aangeboden motoren klik dan door naar onze eigen website!

    *Gratis 10 dagen all-risk verzekering 
    *Geen afl kosten!
    *Gratis opnaam zetten bij aanschaf motor

    *Leveren aan huis door heel Nederland mogelijk 
    *Financiering voor zakelijk of prive mogelijk

    *Reserveren van een motor is alleen mogelijk door middel van een aanbetaling 
     

    Thalen Motortrading

    Rheezerend 54
    7701 BG Dedemsvaart
    Tel: 0523-208396
    Whattsapp: 0523-208396
    Mail: info@thalenmotoren.nl
    website: www.thalenmotoren.nl
     

    Openingstijden:

    Maandag op afspraak (telefonisch bereikbaar)
    Dinsdag  t/m  Vrijdag van 9:00 tot 18:00
    Zaterdag van 9:00 tot 16:00
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Thalen Motortrading
Rheezerend 54
Dedemsvaart
Plan de route
0523-208396
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion