Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Transmissie: Handgeschakeld
Motor is nieuwstaat met ABS, rijmodi, IX-RACE sportdemper en 35 kw op kenteken.
Referentienummer: 2237
Welkom bij Doornekamp Motorsport in Hoevelaken !
Met ruim 400 motorfietsen in onze collectie vindt u precies de motor die bij u past. Daarnaast beschikken wij over een moderne werkplaats met vakkundige monteurs, uitgebreide collectie verhuurmotoren, accessoires, Quick fit service en uitgebreide financieringsmoelijkheden. Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.doornekampmotorsport.nl
Wij leveren de motorfiets af met:
- 12 maanden garantie
- Servicebeurt en aflevercontrole
(Slijtage delen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen!)
- 2 Sleutels
- Garantie en service boekje
- Tenaamstelling / vrijwaring
- Gratis 10 dagen allrisk verzekering
- Gratis Check einde garantie
- Vandaag kopen is vandaag rijden
Wij rekenen daarvoor 249,- euro afleverkosten.
Bespaar nu 500 euro op uw droommotor!! Wij geven 500 Euro korting zonder inruil.
Op zoek naar een Leuke baan check onze Vacatures.
Als u interesse heeft om een motor te bekijken kan u het beste bellen voordat u wegrijd om teleurstelling te voorkomen. Wij houden namelijk geen motoren vast. Proefrijden is altijd mogelijk, zonder afspraak , met droog weer, vandaag kopen is vandaag rijden.
Heeft u interesse in een motor en wilt u een financiering afsluiten, regel dat vooraf om teleurstellingen te voorkomen, u kan ons vooraf altijd even contacten om te overlegen, Wij bieden veel financiering en lease mogelijkheden en accepteren ook Bitcoin.
U kunt ons bereiken via:
- Telefoon : 0332534425
- Whatsapp: 0619000666
- Email: info@doornekampmotorsport.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde OHC viertakt parallel tweecilinder met 270° krukas en unicam, 8 kleppen |
Boring x slag | 87 mm x 87 mm |
Cilinder inhoud | 755 cc |
Comp. verhouding | 11.0;1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 67 kW bij 9500 tpm |
Max. koppel | 74 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | Natte multiplaatskoppeling, assist/slipper |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.2 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen diamant |
Vering voor | Showa 41 mm SFF-BP USD, 130 mm veerweg |
Vering achter | Monoschock schokdemper, Pro-link swingarm, 150 mm veerweg |
Remmen voor | Dubbele remschijf 296 mm x 4mm met Nissin radiaal gemonteerde vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele remschijf 240 mm x 5 mm met eenzuigerremklauw |
Voorband | 120/70ZR-17 |
Achterband | 160/60ZR-17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 795 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Graphite black,Pearl Glare White,Matte Irridium Grey,Matte Goldfinch Yellow |
Beschrijving | Schud De Korf Wakker

Vergeet het verwachte. Het is tijd voor een nieuwe generatie die de boel op zijn kop zet. Aftrappen doen we met een

nagelnieuw motorblok dat een nieuwe norm in zijn klasse zet qua vermogen. Tel daar een lichtgewicht

chassis bij op dat perfect geslepen is op sportief rijden, strak gewikkeld in verbluffend knappe streetfighter-stijl en de

nieuwe CB750 Hornet is klaar voor de lancering. Niets komt ook maar in de buurt.



Er zoemt wat rond de CB750 Hornet. De geruchten gaan allemaal over de vermogen-tot-gewichtsverhouding. Een geheel nieuwe paralleltwin met opgepompte vortex die de inlaatefficiëntie verbetert en de supersportcilindertechnologie die de wrijving vermindert. Met een piekvermogen van 67,5 kW en een koppel van 75 Nm staat het nieuwe blok garant voor een erg krachtig middenklasse en een opwindende rush doorheen de toeren. Het voelt en klinkt ook geweldig, met erg veel kracht onderin en een opwindende uitlaatnoot erbovenop. Zon krachtige motor in een dergelijk lichtgewicht chassis, betekent dat je maar een ding hoeft te doen. Schrapzetten en genieten. |
Doornekamp Motorsport is een bedrijf waarin de familie Doornekamp al twintig jaar met grote passie voor en met kennis van motoren werkzaam is. In onze motorzaak, gevestigd in Hoevelaken, bieden wij:
Ruim 300 perfect geselecteerde occasions op voorraad
Professionele werkplaats met gedreven en vakbekwame monteurs
Schadeafhandelingen (eventueel met leenmotor.
6 dagen per week open
Lid Bovag motorbedrijven
Ruime keus in kleding, helmen, sloten en accessoires in onze winkel
Ruime sortering 35 kw motoren
Zeer gunstige financieringsmogelijkheden
Eerlijke en vriendelijke service
Alle grote merken aanwezig van toer tot sport, en van naked tot allroad
Motorverhuur en winterstalling
Vandaag kopen is vandaag rijden (op afspraak).
 |
Doornekamp Motorsport |
|
De Wel 30
Hoevelaken
Plan de route
|
 |
033-2534425
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken