Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 1100 REBEL DCT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MATTE BALLISTIC
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Het gaat niet alleen om waar je bent geweest. Maar ook om waar je naartoe gaat.

En de nieuwe CMX1100 Rebel is gebouwd om je daar te brengen in een unieke, street cruising stijl.

De karaktervolle tweecilindermotor heeft meer pit en pikt krachtig op vanaf lage toeren tot in het middengebied.

Een ruimere zithouding - het stuur is verhoogd en meer naar de rijder gericht, de voetsteunen zijn naar voren geplaatst en het zadel is 10 mm hoger - zorgt voor een comfortabelere en zekerdere zithouding.

En een helder nieuw 5-inch TFT-scherm, met Honda RoadSync smartphone connectiviteit, houdt je volledig op de hoogte terwijl je aan het rijden bent.

CMX1100 Rebel Special Edition bestaat uit:

Chromen bar-end spiegels
Zeer stijlvol, uit aluminium gesneden en ontspiegeld zijn ze de eerste van hun soort die ooit op een Honda voor de openbare weg zijn gemonteerd - afgezien van de legendarische RC213V-S die is afgeleid van de MotoGP-machine.

Zadel met diamantstiksels
voegt echte luxe toe voor die lange rijdagen. Het SE-zadel biedt comfort en ziet er goed uit.

Individuele styling
verkrijgbaar in twee verbluffende kleuropties met een unieke aluminium afwerking, waardoor het ruwe metalen karakter goed tot zijn recht komt. Een compacte koplampkap heeft dezelfde kleur als de brandstoftank met hotrod-uitstraling.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AJS MATCHLESS in 1949 - In 1949 werd de eerste Twin (500cc) geproduceerd, later kreeg deze gezelschap van de 600cc en de 650cc in 1956 en 1959. Op de race cicuits werden de Porcupine(500cc forward facing parallel twin), de R7 (350cc o.h.c. single), de G50 (500cc Matchless variant van de R7) en de G45 (500cc vertical twin) geïntroduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion