Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
13.269 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Honda CMX500 Rebel (2019) – Ideaal voor A2/Code 80!

 

Zoek je een stijlvolle en toegankelijke cruiser die perfect past bij jouw A2-rijbewijs of Code 80 vermelding? Zoek niet verder!

Wij bieden aan: een prachtige Honda CMX500 Rebel uit 2019 met slechts 13.269 kilometer op de teller. Deze motor is de ultieme combinatie van een coole bobber-stijl en Honda's befaamde betrouwbaarheid.

De CMX500 Rebel staat bekend om zijn lage zitpositie, wendbaarheid en het fijne 471cc parallel-twin blok dat precies 35 kW (47,5 pk) levert. Dit maakt hem dé perfecte motor voor zowel de beginnende rijder als de ervaren A2/Code 80 rijder die op zoek is naar een comfortabele en stoere machine voor dagelijks gebruik of relaxte toertochten.

Inrui en financiering mogelijk
Staat in de vestiging Deventer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion