Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT - 2016

Garantie: Ja
49000 Km
Wit
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Honda CRF 1000 L Africa Twin DCT uit 2016 is een motor waar je op kunt bouwen – of je nu naar het zuiden rijdt of het onverharde opzoekt. Met 70 kW vermogen en een automatische versnellingsbak (DCT) biedt hij een soepele rijervaring onder alle omstandigheden.

De uitrusting is uitgebreid en gericht op comfort én avontuur. ABS en traction control zorgen voor vertrouwen, ook bij wisselende grip. Met de gravelmodus en spaakwielen komt hij goed tot zijn recht op onverharde wegen. Dankzij de Kaoko cruisecontrol, het touring windscherm en de handvatverwarming blijf je ontspannen rijden – ook op lange afstanden of bij kouder weer.

Praktisch is hij ook: Givi valbeugels beschermen de motor, handkappen houden rijwind weg en de middenbok maakt onderhoud en parkeren eenvoudig. Voor bagage is er keuze genoeg met een topkoffer en zijkoffers – klaar voor elk avontuur.

Het digitale display met versnellingsindicator en handrem maakt alles overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Deze Africa Twin is een echte reispartner die zich keer op keer bewijst.

Wie zoekt naar een motor die meer aankan dan alleen de standaard route, vindt hier een betrouwbare allrounder die er klaar voor is.

Opties en Accessoires:
ABS, Traction control, Digitaal display, Gear indicator, Handrem, Handkappen, Handvatverwarming, Touring windscherm, Kaoko Cruisecontrol,  Givi valbeugels, Middenbok, Zadelhoezen, Zijtassen, Zijkofferset, Topkoffer, Spaakwielen, Gravelmodus




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion