Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
GRIJS
Vermogen:
70 kW
Teller:
42.921 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Semi-automaat
Schade: schadevrij
Garantie: Huisgarantie
Optioneel afleverpakket (€ 250): 6 Maanden garantie: Is inclusief afleveringsbeurt. Alle slijtagedelen in goede staat en 6 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (6 maanden garantie)
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, LED achterlichten, LED koplampen, Schakelpaddles, ASR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Bakker
Noordveenkanaal ZZ 12
Nieuw Weerdinge
Plan de route
0591-521279
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion