Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 50 F - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
EXTREME RED
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
honda - crf-50-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Honda's langstlopende offroadmodel. Met z'n sleutelbediende ontsteking, opent de CRF50F de deur naar eindeloze spanning en zinderende ervaringen voor beginnende jonge rijders.

Eenvoudig te starten, eenvoudig in gebruik en altijd plezierig. De CRF50F staat algemeen bekend als de originele minibike en de keuze bij uitstek voor beginnende rijders wereldwijd. Zijn omgekeerde voorvork, 49 cc motorblok, eenvoudige versnellingsbak met automatische koppeling en lage zadelhoogte maken letterlijk kinderspel van rijden met de CRF50F. De CRF is stevig en degelijk gebouwd met de vormgeving van een volwassen motor en nieuwe, sportieve graphics. Deze motor doet de plezierbarometer bij de kleinste familieleden binnen de kortste keer rood aanlopen - het rood van Honda.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion