Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING - 2002

64163 Mls
Beige
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een in keurige staat verkerende Honda GL 1800 GoldWing 6 cilinder.
  • Keurige motorfiets ook onder de kappen
  • Bouwjaar 2002
  • Teller 64164 mile (102657 km) 
  • Vermogen 87 kW (118 pk)
  • Gewicht 415 kg
  • Aandrijving: Cardan.
  • Reserve sleutel aanwezig.
  • Instructie boekje aanwezig.
  • ABS: nee
  • Garantie 3 maanden.
  • Inclusief gratis afleveringsbeurt.
Een keurige Honda GL 1800 GoldWing deze verkeerd zowel technisch als uiterlijk in goede staat.

U bent van harte welkom in Heerenveen!
Wel raden wij u aan om vooraf even te bellen over actuele beschikbaarheid.
  • Financiering mogelijk.
  • Per maand betalen mogelijk
  • Wij bezorgen door heel Nederland (tegen een kleine vergoeding)
  • We zijn een door RDW erkend bedrijf en kunnen in eigen huis kentekens overschrijven.
  • Eigen werkplaats voor onderhoud, service en reparatie.

Uiteraard kun je telefonisch 06-28145988 terecht met al je vragen.
We zijn geopend van maandag t/m vrijdag (zaterdag en s avonds op afpraak geopend)
We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur
Bike Fit
De Loads 4
8447GP Heerenveen
telefoon 0513-628566
mobiel 06-28145988






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike Fit Motoren Heerenveen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion