Nieuwsbrief:

HONDA  NSS 750 FORZA - 2022

Garantie: Ja
6028 Km
ZWART
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hele dikke HONDA FORZA 750

- ABS
- Rijmodus
- Gear indicator
- Topkoffer
- Middenbok
- Keyless Go
- Verstelbare hevels

De Honda NSS 750 is dé keuze voor wie
stijlvol en moeiteloos door het
verkeer wil bewegen. Met zijn
krachtige motor en gestroomlijnde
ontwerp biedt deze maxi-scooter het
perfecte evenwicht tussen comfort,
wendbaarheid en snelheid. Ideaal voor
zowel woon-werkverkeer als ontspannen
tochten; de NSS 750 staat garant voor
een soepele, comfortabele rijervaring.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion