Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE C-ABS - 2007

Garantie: Ja
49000 Km
Rood
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk

Te koop aangeboden door MotorJager: Honda NT 700 V uit 2008 met 49.000 km. (Meer foto's volgen)

Origineel Nederlands motor (dus geen import). Lichtgewicht toermotor gemaakt voor comfort. Dit het nieuwste en tevens laatste type van Deauville. Uitgerust met het 680cc V-twin motorblok (20% meer vermogen tov de 650cc), en het nieuwste C-ABS noodrem systeem.

Voorzien van:
- C-ABS
- Verstralers
- Bellypan
- Kuipverbreders  
- Verstelbare achterveer
- Handvat verwarming 
- Stuurverhogers
- Schakelindicator
- Navigatie/telefoon houder 
- In hoogte verstelbaar windscherm
- Verstelbare rem/koppelingshendels
- Ruime topkoffer in kleur 

Reeds voorzien van nieuwe accu, achterband en voorvork olie/keerringen.
Tov andere motoren waar de koffers vaak uitsteken zijn de koffers bij Deauville geïntegreerd in de motor waardoor het een smalle toermotor is. Ideaal voor zowel dagelijkse ritten als de lange tochten. 

Rijklaar meeneemprijs: €4099,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion