Nieuwsbrief:

HONDA  PCX 125 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
PEARL JASMINE W
Vermogen:
9 kW
Teller:
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
EU verantwoordelijke: Honda Motor Europe Ltd Netherland Branch Doornveld 180 - 184 B-1731 Zellik, BE 0207070126 www.honda.nl mc.benelux@honda-eu.com

De aandrijving van de PCX125 gebeurt via het vloeistofgekoelde motorblok met vier kleppen en combineert een soepele acceleratie met een uiterst zuinig verbruik. Met futuristisch ogende lijnen krijgt de scooter een fraai geüpdatete styling. De brede banden, achtervering met lange veerweg, ABS en Honda Selectable Torque Control zorgen voor een soepele, vertrouwenwekkende rit. Bovendien blinkt de PCX125 ook uit op praktisch vlak met een grote opbergruimte onder het zadel met voldoende plaats om je integraalhelm in op te bergen.




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion