Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2022
Garantie: 12 MND GARANTIE
Welkom bij Selling Motorbikes!
Wat je ook zoekt voor jezelf of jouw motor, al vier generaties lang - sinds 1946 - ben je bij de familie Selling aan het juiste adres. Bij ons kun je terecht voor nieuwe en gebruikte motoren en scooters, schadeherstel (FOCWA erkend), onderhoud & reparatie (BOVAG erkend), winterstalling en meer. Graag tot ziens bij ons in de showroom.
Elke occasion die wij aanbieden wordt volgens de BOVAG richtlijnen afgeleverd en voorzien van de daarbij passende garantie. Wij ruilen graag uw huidige motorfiets in! Neem contact op en laat u vrijblijvend informeren of adviseren door een van onze medewerkers.
Selling Motorbikes
Spaklerweg 91
1114 AE, Amsterdam-Duivendrecht
020 - 465 6667
sales@sellingmotorbikes.nl
Vind ons op Facebook en Instagram.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 4-kleps SOHC 1 cilinder, EURO 4 |
Boring x slag | 77 mm x 77 mm |
Cilinder inhoud | 329.2 cc |
Comp. verhouding | 10,5:1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 21.6 kW bij 7,500 tpm |
Max. koppel | 32 Nm bij 5250 tpm |
Koppeling | Centrifugaal |
Versnellingsbak | V-Matic |
Verhouding | |
Overbrenging | V-snaar, automatisch |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | 35 mm telescoop vork |
Vering achter | Achtervork met dubbele dempers |
Remmen voor | 256mm x 4.5mm hydraulisch bediende schijf met dubbelzuigerklauw en synthetische remblokken, ABS |
Remmen achter | 256mm x 5mm hydraulic disc with single-piston caliper, and resin mould pads, ABS |
Voorband | 110/70-16 |
Achterband | 16 x MT2.75 / 16 x MT3.50 |
Wielbasis | 1,438 mm |
Lengte | 2,131 mm |
Breedte | 728 mm |
Hoogte | 1,193 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matt Cynos Grey Metallic, Pearl Cool White, Pearl Nightstar Black, Matt Ruthenium Silver Metallic, Lucent Silver Metallic, Pearl Splendor Red |
Beschrijving | EVOLUTIE VAN EEN ICOON

De nieuwe SH350i voert de lijn aan en belichaamt alles wat SH betekent.

Hij beschikt over meer vermogen dankzij een grotere, vloeistofgekoelde 4V-motor, opgewaardeerd acceleratievermogen - zowel vanuit stilstand als rijdend - en een hogere topsnelheid. De SH-stijl combineert altijd vorm en functie. De SH350i brengt dat naar een volgend niveau door elegantie, een hoogwaardig gevoel en technologische bekwaamheid met elkaar te vermengen. Het herziene frame behoudt de wendbaarheid - een kenmerk dat de SH-lijn typeert - en toevoegingen zoals een USB-oplaadpunt en een Smart Key-systeem verhogen het gebruiksgemak. |
| Dealerschappen: HONDA, NIMOTO, QUADRO, SUZUKI, SYM, ZERO |
Bij Selling Motorbikes staan meer dan 200 gebruikte kwaliteitsmotoren, zo goed als nieuw, van alle merken en in alle prijsklassen. Zo hebben we voor elk wat wils. Of je nu op zoek bent naar een sportieve motor, een toermotor, of een heerlijke cruiser, in het uitgebreide aanbod vind je zeker de motor waar je naar op zoek bent.
 | Amsterdam, Noord-Holland |
 | 020-4656667 |
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken