Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 750 F - 1996

Garantie: Ja
63122 Km
Zwart
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Echt een heel strakke fiets deze VFR 750 zowel optisch al technisch zeer netjes. De motor heeft recent onderhoud gehad waarbij ook de carburateurs zijn gereinigd en de olie is vernieuwd. Ook staat de Honda op nieuwe Pirelli banden dus het is opstappen en genieten van het V4 geluid!
Opties en Accessoires:
Ruit in kleur, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MastMotoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion