Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 FI VTEC - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Rood
Vermogen:
80 kW
Teller:
38.647 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
honda - vfr-800-fi-vtec
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende VFR800 V-tec uit 2003.

Deze origineel Nederlandse motor heeft bij ons een onderhoudsbeurt gehad bij de huidige km stand.
olie+ filter, remvloeistof, luchtfilter, accu, allemaal vervangen.
Voorlopig geen onderhoud dus.

Het boekje is aanwezig.

Voorzien van een originele kofferset in kleur.
Seatcover.
Middenbok.

Prachtige motor met een lage kilometerstand en in top conditie!


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion