Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 VTEC ABS - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
ZILVER
Vermogen:
Teller:
79.752 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
  • I.v.m mogelijke verbindings-problemen van het reactie
    formulier graag rechtstreeks mailen naar info@motoroost.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Oost
De Bleek 20
Enter
Plan de route
0548-512655
Ik heb een vraag over deze motorfiets

E-mail de aanbieder

Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion