Nieuwsbrief:

HONDA  VT 750 C2 SHADOW ACE - 1998

Bouwjaar:
1998
Kleur:
Custom paint zwart/rood oranje
Vermogen:
33 kW
Teller:
49.437 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij bieden deze bijzondere custombike aan. 
Technisch een volledig origineel gebleven Honda Shadow 750 C2 RC44,  met een perfecte smaak aangepast tot zeer stoere bike die overal de aandacht trekt.

- Special (Skull-)painted. Zeer mooie combi tussen originele kleuren en Skulls (welke niet overdreven aanwezig zijn).
- Bredere achterband voor de nog stoerdere look.
- Perfect uitziend chroomwerk tot de velgen aan toe.
- Veel onderdelen vervangen zoals het stuur. Alles van hoge kwaliteit en perfect passend bij deze bike.
- Originele uitlaat met al een nette sound. Met een open uitlaat krijgt hij een mega mooie diepe sound.
- Grote bijpassende sidebag optioneel (momenteel niet afgebeeld)
- Voorzien van nieuwe banden
Wordt afgeleverd met grote beurt. Dus de komende jaren gegarandeerd veel rijplezier zonder zorgen en onderhoudskosten.

Zeer comfortabele motor voor zowel de beginner als ervaren motorrijder. Rijdt, schakelt en remt als nieuw.
Historie bekend. Ingeruild door vorige eigenaresse die hem ca. 10 jaar gereden heeft.

Interesse in deze buitenkans? 
Deze schoonheid komt nog beter tot zijn recht zodra je hem persoonlijk bewondert. Hij straalt als nieuw in onze showroom!

De prijs? Onze vraagprijs begrijp je zodra je de motor ziet en rijdt. Hij is zo goed als nieuw en behoudt zijn marktwaarde. 
Wil je onderhandelen over de prijs? Je bent meer dan welkom voor een proefrit en overtuig jezelf. 
Wij praten daarna graag met jou verder over de prijs.

Graag tot ziens bij Hens Motoren. De koffie staat klaar.
Nog motorkleding nodig, onderhoudsproducten of benodigdheden zoals een goed motorslot? Neem dan ook eens een kijkje in onze store. 






 
  • Goldwingspecialist van Limburg
  • Gunstige financiering mogelijk
  • Op maandag gesloten!
  • We houden ons voornamelijk bezig met onderhoud ,reparaties, onderdelen, schade-taxatie en -reparatie aan alle Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, BMW en Triumph.
  • Voor eventuele vragen kunt u altijd mailen naar info@hensmotoren.nl
  • Voor eventuele vragen via de whats app
    06-28172858





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Hens Motoren
Voltaweg 4
Maasbree
Plan de route
077-3828458
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion