Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  FC 250 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
White
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
husqvarna - fc-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Accessoires Pakket De Wolf Edition #74

Factory decalset
Factory racing triple clamp blue
Factory racing seatcover
Factory grill Protection stickerset
Renthal Twinwall handlebar blue
Footbrake extender blue
Stepplate brake lever blue
Stepplate for shifting lever blue
Oilfilter cover blue
Oilplug Complete blue
Oildrane plug blue
Grip Donuts set
Feul tankcap
Sprocket 51t blue
Handbrake cylinder Cover blue
Footbrake cylinder Cover blue
Factory racing frame protector
Suspension adjuster knob blue

Ook leverbaar TC 125 !!!!!

 
  • Uw exclusief dealer voor Triumph , KTM ,Husqvarna en Honda
    Altijd 100 occasions op vooraad
    Kijk op www.motorcentrumeibergen.nl voor ons aanbod
    Harley Tuning Center en  Power commander specialist kijk op onze site voor meer info
    6 dagen per week geopend 
    Profiteer van onze gunstige financieringen of van de 
    uitgestelde betalings aanbieding
    Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en 
    kwalitatief goede verzekering 
    We maken graag uw offerte 
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Centrum Eibergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion