Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  FE 250 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - fe-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De FE 250-carrosserie is op een beproefd technisch platform gebouwd en biedt de berijder contactpunten voor meer controle, zelfs onder de zwaarste omstandigheden. Opvallende donkerblauwe en elektrisch gele grafische details, samen met een metallic-blauw frame, benadrukken de laatste revisie en zorgen voor een onderscheidende look die de constante evolutie van deze gevestigde enduro-machine onderstreept. De FE 250 is hoogwaardig geassembleerd en uitgerust met eersteklas componenten, dankzij de hoogwaardige Michelin-endurobanden, de BRAKTEC-remmen en -koppeling en de enduro-specifieke WP-vering is hij in staat om op het hoogste niveau mee te racen. Tevens is de motor voorzien van een Quickshifter voor supersnel en soepel schakelen, en heeft een state-of-the-art LED koplamp
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion