Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De nieuwe Svartpilen 401 is ongetwijfeld de ultieme machine voor het rijden in grootstedelijke buitenwijken. Licht, comfortabel om te rijden en echt onderscheidend qua design - het model van de nieuwste generatie zorgt voor een frisse twist aan de verkenning van de stad op twee wielen. Een krachtige nieuwe motor levert niet alleen koppel wanneer dat nodig is, maar is ook lichter en compacter, wat bijdraagt aan het wendbare gevoel van deze blikvanger voor in de stad. De verstelbare WP-vering zorgt voor de soepelste ritten over de ruigste wegen, terwijl de op Zweden geïnspireerde graphics een subtiele mix van donkere tinten hebben voor een indrukwekkende aanwezigheid.
Technische hoogtepunten:
- Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!
-Suzuki Full Range dealer
-KTM Full Range dealer
-Husqvarna Full Range dealer
-GASGAS Full Range dealer
-Yamaha Off-Road dealer
Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder viertaktmotor |
Boring x slag | 89 mm x 89 mm |
Cilinder inhoud | 373.2 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 32 kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | PASC™ antihopping-koppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Vakwerkbuizenframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP Upside-Down Ø 43 mm |
Vering achter | WP-monoschokdemper |
Remmen voor | Vaste, radiaal gemonteerde vierzuiggerremklauw met schijf |
Remmen achter | Zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.357 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Svartpilen 401 komt niet met smoesjes aanzetten voor zijn robuuste uitstraling. Het is per definitie een motor die zich thuis voelt aan de rand van de speeltuin die de grote stad is, waar het wegdek vaak verre van perfect is. Dit is een ware ontdekkingsreiziger die zijn lichte en krachtige motor gebruikt om door de kleinste zijstraatjes te navigeren. De donkere kleuren en graphics versterken de adembenemende uitstraling en weerspiegelen de progressieve mix van modern denken en het klassieke design dat de Zweedse roots eer aan doet. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI |
Nieuwe en gebruikte motoren voor zeer scherpe prijzen. Als Suzuki Exclusief dealer heeft Ovaa Motors altijd de nieuwste Suzuki modellen in de showroom staan.
Voor meer informatie over de nieuwste Suzuki modellen kunt u hier klikken.
Ook worden er aantrekkelijke kortingen gegeven op enkele demomotoren!
 |
Ovaa Motors |
|
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
|
 |
0118-461485
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielÂbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekenÂde wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfÂde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton sucÂcessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overleÂvering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worÂden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. EnerÂzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken