Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2018
EU verantwoordelijke: JeeGee Motors BV Curieweg 6 a 2408 BZ ALPHEN AAN DEN RIJN, NL 0172-432850
IN PRIJS VERLAAGD!
Deze Indian Chieftain 111 Dark Horse met is door ons als nieuw geleverd. Onderhoudhistorie is bekend. Standaard uitgerust met o.a.:
ABS / Keyless rijden / Electrisch Verstelbare Ruit / Centrale vergrendeling op de Koffers / Cruise-Control / 100Watt Bluetooth Audio en Ride Command systeem,
3 Rij-modi Standaard, Tour en Sport, Navigatie etc..
Rider floorboard met inlay
Slechts 4762 kilometer gereden, door ons ingeruild
https://www.indianmotorcycle-alphenaandenrijn.com/
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | THUNDER STROKE™ 111 |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1,811 cc |
Comp. verhouding | 9,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | GESLOTEN BRANDSTOFINJECTIE / 54MM BORING |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 138,9 Nm bij 2,600 tpm |
Koppeling | NATTE, MEERPLATEN KOPPELING |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | TANDWIELAANDRIJVING, NATTE KOPPELING |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20,8 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | CONVENTIONELE TELESCOOPVORK /119 MM |
Vering achter | ENKELE SCHOKBREKER MET INSTELBARE LUCHTDRUK/114 MM |
Remmen voor | DUBBELE ZWEVENDE REMSCHIJF 300 MM MET 4-ZUIGER REMKLAUWEN EN ABS |
Remmen achter | ENKELE ZWEVENDE REMSCHIJF 300 MM MET 2-ZUIGER REMKLAUW EN ABS |
Voorband | DUNLOP® ELITE 3 130/90B16 73H |
Achterband | DUNLOP® ELITE 3 MULTI-COMPOUND 180/60R16 80H |
Wielbasis | 1,668.8 mm |
Lengte | 2,571 mm |
Breedte | 1,000 mm |
Hoogte | 1,388 mm |
Zithoogte | 660,4 mm |
Drooggewicht | 364 kg |
Leverbare kleuren | Black |
Beschrijving | De Indian ® Chieftain ™ staat in contact met zijn verleden, maar is zijn tijd ver vooruit. Het is de eerste Indian Motorcycle ooit met een harde kuip, harde zadeltassen en een ongekende nieuwe comfortuitrustingen. Het is totaal anders dan de vroegere Indian Motorcycle maar zijn stijl maakt duidelijk dat hij is gebouwd met het DNA van de legendarische Indian motorcycle®. |
| Dealerschappen: INDIAN MOTORCYCLE, VICTORY, ZERO |
Wij zijn meer dan 30 jaar gespecialiseerd in de verkoop en het onderhoud van nieuwe en gebruikte BMW motorfietsen.
Naast de verkoop van BMW motorfietsen hebben wij altijd meerdere occasions in voorraad waarmee wij in onze showroom altijd ruim 250 motorfietsen hebben. U kunt bij ons terecht met ieder budget!
Sinds begin 2012 zijn wij dealer van het Amerikaanse merk Victory Motorcyles. In onze showroom hebben wij de verschillende modellen staan. Onze demonstratiemodellen staan altijd ter beschikking voor een kennismaking met Victory. Laat uzelf verrassen zoals de Victory`s ook ons verrast hebben.
Sinds begin 2014 zijn wij naast Victory ook dealer geworden van de nieuwe Indian Motorcycle. Na het succes van de nieuwe Chief series is nu ook de nieuwe Indian Scout leverbaar. Ook van de nieuwe Indian`s hebben wij demonstratiemodellen voor u klaar staan.
Heeft u vragen of maakt u graag een afspraak voordat u komt kunt u contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0172-492036 of een e-mail sturen naar info@dejongalphen.nl
Graag tot ziens in Alphen aan den Rijn.
 |
De Jong Alphen BV |
|
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
|
 |
0172-492036
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken