Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  ROADMASTER - 2021

Garantie: Ja
10564 Km
.
indian - roadmaster
indian - roadmaster
indian - roadmaster
indian - roadmaster
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 20 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10116
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 171
Garantie: Ja
Status: Gebruikt

Indian Roadmaster Limited Darkblue Metallic (2021)

INDIAN ROADMASTER
De Roadmaster is een nauwgezet samengestelde, krachtige en uitgebalanceerde touring-fiets. Bomvol met het meest complete pakket aan touring-mogelijkheden.

TOUCHSCREEN MET RIDE COMMAND
Een prachtig 7-inch touchscreen met RIDE COMMAND biedt integratie van Apple CarPlay, navigatie, Bluetooth®-connectiviteit, en nog veel meer.

THUNDERSTROKE 116 V-TWIN MOTORBLOK
De luchtgekoelde Thunderstroke 116-motor produceert een koppel van 171 Nm voor uitzonderlijke kracht bij lage toerentallen en een soepel rijkarakter bij elke snelheid.

COMFORTABEL DOORRIJDEN
Verwarmde handgrepen en tweepersoons zadel met onafhankelijke warmteregeling voor zowel de passagier als de bestuurder garanderen dat je reist in alle comfort. Harde onderste kuipdelen met verstelbare ventilatieopeningen bieden rijders de mogelijkheid de luchtstroom aan te passen voor superieur rijcomfort.
Motortype Thunderstroke 116
Cilinderinhoud 1890 cc

Prestaties
Maximaal koppel RPM 3000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 171 Nm

Standaarduitrusting
7 inch touchscreen powered by Ride Command with Navigation and Apple CarPlay® integration
Power Windshield
Highway Bars
Vinyl Rogue Seats
Heated Grips
Adjustable Passenger Floorboards
137 litres of Storage
Tire Pressure Monitoring
Remote-locking Hard Saddlebags & Trunk
Selectable Ride Modes
Rear Cylinder Deactivation
ABS
Cruise Control
Keyless Ignition
200 Watt Audio System with AM/FM, Bluetooth, USB, Smartphone Compatible Input, and Weatherband
12V Charging Port

Electronica
Meters Fairing-mounted instrument cluster




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion