Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER - 2019

Garantie: Ja
21250 Km
RUBY METALLIC I
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Dit is een Indian Scout Bobber ICON met veel Extra's
Sidemount nr-plaathouder
Beachbar
Straight-cut Black Uitlaten
Black LED Koplamp
Bobbertasje
Forward-controls
Bagagerekje
Mount + Wind deflector

De 1130cc Indian Scout heeft;
100Pk
98Nm koppel bij 5600rpm.
6 Versnellingen
65cm Zithoogte
12.5ltr tankinhoud
Weegt 243 kg
USB Lader




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion