Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De ER 6 N van KAWASAKI staat bekend om betrouwbaarheid en de staande twin geeft de motor een leuk karakter bij het rijden.
Gewild voor een begginde rijder of rijdster maar ook iemand met ervaring gaat hier veel lol aan beleven.
Motor is voorzien van een topdrager met een koffer met rugsteun en ruitje voor wat extra windbescherming.
Motor staat weer klaar voor een proefrit.
Motor kan omgebouwd worden naar een 35 KW uitvoering voor het A2 rijbewijs.
- Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.
Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging
Opties en Accessoires: Alarmverlichting, Bagagerek, garantie, Om te bouwen naar 35kw, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoelde 4-kleps parallel-twin |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 11.3 : 1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Injectie: Ø 36 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 53 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 66 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | Wet, multiple discs, cable operated |
Versnellingsbak | Manual 6-speed |
Verhouding | 2.438 (39/16) |
Overbrenging | Chain |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 liter |
Topsnelheid | 200 km/u |
ABS | |
Frame | Diamant, extra gehard staal |
Vering voor | Voorvork van 41 mm |
Vering achter | Lateraal bevestigde monoshock met verstelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele remschijven van 300 mm, semi-zwevend |
Remmen achter | Enkele remschijf van 220 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1405 mm |
Lengte | 2100 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1095 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 200 kg |
Leverbare kleuren | Metallic Flat Sage Green, Pearl White, Metallic Spark Black |
Beschrijving | De vloeistofgekoelde, 649 cm³ Parallel Twin met brandstofinjectie, 8 kleppen en dubbele bovenliggende nokkenas levert soepele prestaties. Met name bij lage en middelhoge toerentallen levert de Twin uitmuntende prestaties. De motor is afgesteld voor gebruiksvriendelijke vermogenskarakteristieken en stimuleert het vertrouwen van onervaren rijders |
| Dealerschappen: MOTO GUZZI |
September 2017 zijn wij opnieuw gestart met een vernieuwde kledingshop.
We hebben mooie collectie helmen, kleding, schoenen, laarzen en andere benodigdheden. We hebben helmen van de volgende merken: HJC, IXS, SHARK en Schuberth. Van kleding: IXS, SECA, HELD, JHS en Grand Canyon. De kledingshop hanteert dezelfde openingstijden als van de motorzaak. We helpen u graag om een mooi compleet plaatje te maken met uw motor!
Graag tot ziens!
 | Huizen, Noord-Holland |
 | 035-5254276 |
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken