Nieuwsbrief:

KAWASAKI  J 300 - 2014

33548 Km
N.v.t.
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Kawasaki J300 – 2014 | ABS | Garmin Navigatie | A2 geschikt

 

Op zoek naar een comfortabele en krachtige motorscooter?



Deze Kawasaki J300 uit 2014 combineert sportieve prestaties met dagelijks gemak én is geschikt voor het A2-rijbewijs!

 

Bouwjaar: 2014
ABS – voor extra veiligheid
Garmin navigatiesysteem – handig voor onderweg
A2 geschikt – ideaal voor beginnende motorrijders
Comfortabele zithouding en veel opbergruimte

 

Of je nu door de stad rijdt of een mooie toer maakt: met deze Kawasaki J300 doe je het in stijl én comfort.

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!



0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion