Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1100 SX SE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Groen
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Ninja 1100SX SE heeft het vermogen om je verder te brengen, letterlijk! Deze Sport Tourer vorm de ultieme combinatie tussen een sportieve machine en een comfortabele reismotor. Met zijn grotere cilinderinhoud en talloze andere vernieuwingen is de Ninja 1100SX SE nog soepeler te rijden terwijl de moderne rijhulpsystemen en praktische features je maximaal vertrouwen en comfort bieden. De SE-uitvoering is standaard uitgerust met Brembo remmen, een Öhlins schokdemper en handvatverwarming.

De Kawasaki Ninja 1100SX SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Emerald Blazed Green
  • Metallic Matte Graphenesteel Gray





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion