Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA ZX-10R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ANNIVERSARY
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nauwe samenwerking met het Kawasaki Racing Team introduceert Kawasaki het volgende hoofdstuk in de legendarische Ninja familie. De Ninja ZX-10RR is stabieler en makkelijker te rijden door gerichte upgrades zoals de geïntegreerde winglets en nieuwe stroomlijn. Standaard uitgerust met lichtgewicht titanium Pankl motorcomponenten, hoogwaardige Showa vering, gesmede Marchesini
wielen, Brembo remsysteem, Up/Down Quick Shifter, 4.3’’ TFT display met smartphone connectviteit en Cruise Control om zo het summum te vormen van Superbike techniek.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Goes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1990 - In 1989 heeft John Bloor alle nieuwe productielijnen aangekocht voor Triumph en start twee kilometer van het oude gebouw af een nieuwe fabriek. De financiering hiervan, geschat tussen de 40 tot 80 miljoen pond komen rechtstreeks uit de middelen van John Bloor zelf, zonder tussenkomst van een bank. Bloor start direct met het opzetten van een dealernetwerk. Triumph lives again. Op de Cologne Motor Cycle Show worden zes nieuwe modellen geïntroduceerd. Voortbewogen door drie- en viercilinder DOHC motorblokken met veel vermogen en koppel en allen vloeistofgekoeld; de Trident 750 en 900, de Trophy 900 en 1200 en de Daytona 750 en 1000. 2.390 machines worden dat jaar verkocht waarvan 974 in Engeland.
© 2000 - 2025 Motoroccasion