Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 - 2023

Garantie: Ja
9637 Km
Groen/zwart metallic
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- KTRC
- Cruise controll
- Topkoffer
- Middenbok
- Telefoonhouder
- 12V aansluiting
- Boordcomputer
- Gear-indicator
- LED koplamp

Zeer mooie en nette motor met een lage kilometerstand!
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
12V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Board computer, Cruisecontroll, Gearindicator, LED koplamp, Middenbok, Onderhoudsboekje, Startonderbreking, Topkoffer, Traction controll, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion