Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1100 S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ZWART GRIJS GRO
Vermogen:
99 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ga verder dan ooit tevoren met je ultieme reisgenoot. De nieuwe Versys 1100 S biedt comfort voor lange afstanden, vertrouwen op elke weg en een nieuw motorblok met meer vermogen en koppel voor meer souplesse. Bereid je voor om je horizon te verbreden met flexibele bagagemogelijkheden en moderne rijhulpsystemen.

De Kawasaki Versys 1100 S 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Metallic Graphite Gray
  •  Pearl Robotic White





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Wim ter Braake Motoren
Nijverheidsweg 8
Nijeveen
Plan de route
0522-492255
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion