Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 900 CUSTOM - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
Mat Zwart
Vermogen:
37 kW
Teller:
33.058 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Net bij ons ingeruild deze VN 900 in de Custom uitvoering.

Nog niet gepoetst maar door grote druke vast op de site gezet

Stoere mat Zwarte kleur gewoon een dikke uitziende Cruiser/chopper

Bij ons sinds 2 jaar bekend met onderhoud.

Motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion