Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 ABS - 2009

Garantie: Ja
41450 Km
ZWART
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KAWASAKI Z 750 ABS

- ABS
- LED knippelichten
- 3 sleutels
- Korte kentekenplaathouider
- Luxe kentekenplaat
- Verstelbare / inklapbare handels
- Handvatverwarming
- NL motor

  • Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!

    Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
    Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur 
    Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur

    Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
    06-25457013 

    Select Motors Apeldoorn 
    Loudonstraat 75
    7332 BA Apeldoorn 
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Select Motors Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion