Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 ABS - 2018

Garantie: Ja
4448 Km
METALLIC SPARK
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

De Kawasaki Z650 uit 2018 is een moderne, sportieve naked bike die vooral populair werd door zijn wendbaarheid, toegankelijke karakter en scherpe design. Hij is uitgerust met een 649cc paralleltwin-motor die ongeveer 68 pk en 66 Nm koppel levert. Dankzij het lichte trellisframe en een gewicht van rond de 185 kg is hij bijzonder handelbaar, ook voor beginnende rijders. De zithoogte van 790 mm maakt hem geschikt voor rijders van uiteenlopende lengtes.

De motor heeft een 6-versnellingsbak met een slipper- en assistkoppeling, wat het schakelen soepel en vergevingsgezind maakt. ABS was optioneel verkrijgbaar in dit modeljaar. Qua verbruik is de Z650 zuinig, met een gemiddelde rond de 4,5 à 5 liter per 100 km. De styling is afgeleid van Kawasaki’s Sugomi-designfilosofie: scherp, compact en sportief

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dragrace" betekent: Wedstrijd waarbij twee coureurs erom strijden wie als eerste de kwartmijl (402,3 meter) heeft afgelegd. Bij dragracen wordt met een afvalsysteem gewerkt. Wie een run verliest, ligt eruit. Bij dragracen worden twee klassen onderscheiden: de Top-Fuel en de Pro-Stock. In de Pro-Stock-klasse wordt gereden met motorfietsen die nog enige gelijkenis met een standaardmotorfiets vertonen. Hier worden geen speciale brandstoffen en injectie toegepast. Bij de TBP-Fuel-klasse ligt dat anders. Hierbij zijn frames, motorblokken en toegepaste randtechniek volledig naar inzicht van de constructeur samengesteld en is soms het enige dat nog aan het concept van een motorfiets doet denken de aanwezigheid van twee wielen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion