Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 - 2023

Garantie: Ja
29000 Km
Zwart/Groen
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Kawasaki Z650 uit 2023 combineert sportieve prestaties met praktische extra’s. Deze naked bike levert 50 kW vermogen en is daarmee A2 geschikt. Met 26.000 km ervaring is hij ingereden en klaar voor nieuwe kilometers.

Veiligheid staat voorop met ABS en traction control, terwijl de slipperclutch zorgt voor soepel terugschakelen. Het moderne TFT-display geeft je helder inzicht in alle rijgegevens, ook in fel zonlicht.

LED-verlichting zorgt voor optimale zichtbaarheid en dankzij de verwarmde handvatten blijf je comfortabel rijden, zelfs als het wat kouder wordt. De zuinigheidsindicator helpt je efficiënt rijden zonder in te leveren op rijplezier.

Kortom: een uitgebalanceerde allrounder met sportieve looks en praktische uitrusting, klaar voor dagelijks gebruik én het betere bochtenwerk.

Opties en Accessoires:
ABS,
Economical riding indicator,
LED Verlichting,
Slipperclutch,
TFT-Display,
Traction control,
Handvatverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion