Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC CHAMPION EDITION - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ORANGE
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 300-exc-champion-edition
ktm - 300-exc-champion-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De KTM 300 EXC CHAMPION EDITION mag zich het meest succesvolle endurowapen ooit noemen. Dat is een grote claim, maar heb je de prijzenkast van de KTM 300 EXC al gezien? Met zijn kogelvrije aandrijflijn, ongeëvenaarde topsnelheid en sublieme rijeigenschappen is hij klaar om alles aan te kunnen wat de endurowereld te bieden heeft.

De 2025 KTM EXC CHAMPIONS EDITION highlights zijn:
RED BULL CTG
ORANJE FRAME
RADIATOR VENTILATOR
KAARTKEUZESCHAKELAAR
ORANJE TREKKER VOORAS
SEMI-ZWEVENDE REMSCHIJF VOORREM
SUPERSPROX STEALTH ACHTERTANDWIEL
STEUNPLAAT
FRAME BESCHERMINGS SET
FABRIEKSSTOEL


www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22 | Officieel KTM Dealer!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Vos Oss Motoren
Singel 1940 1945 320
Oss
Plan de route
0412-667722
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion