Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2009, 10162 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2011, 16262 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2012, 35594 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2012, 35101 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2012, 40453 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2012, 34151 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2012, 20829 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 26566 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2012, 16532 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 35000 Km
Merkdealer
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
2012, 27500 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2013, 22886 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 19267 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 21422 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2013, 39101 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 13211 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2014, 19199 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2015, 26522 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2015, 21603 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2016, 45487 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion