Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 48 maanden
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, 4-takt, paralleltwin, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 68,8 mm x 68,8 mm |
Cilinder inhoud | 889 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Bosch EMS met RBW |
Vermogen | 105 pk / 77 kW bij tpm |
Max. koppel | 100 Nm bij tpm |
Koppeling | PASC™ antihopping-koppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, 520 X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen-stalen frame met de motor als belast element, gepoedercoat |
Vering voor | WP APEX 43, veerweg 180 mm |
Vering achter | WP APEX - Monoshock, veerweg 180 mm |
Remmen voor | 260 mm remschijf, 2 zuiger remklauw, Bosch 9.1 MP (incl. Bochten-ABS en Super Moto-modus) |
Remmen achter | 320 mm remschijf, 2x radiaal gemonteerde 4 zuiger remklauw, Bosch 9.1 MP (incl. Bochten-ABS en Super Moto-modus) |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 860 mm |
Drooggewicht | 194 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Wat krijg je als je een vleugje toeren met de motor toevoegt aan een grote portie onverslaanbare asfaltprestaties en eindigt met een sterke scheut Supermoto-erfenis? Je krijgt de geheel nieuwe KTM 890 SMT. Zonder compromissen en zonder addertjes onder het gras gaat de KTM 890 SMT verder waar de iconische KTM 990 SMT was gebleven, met een prestatie- en handlingpakket dat zich een weg baant naar de top van het middelzware sporttoersegment. |
| Dealerschappen: APRILIA, BIMOTA, CFMOTO, DUCATI, HONDA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, MOTO GUZZI, SUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 |
Goedhart Motoren |
|
Europaweg 1-D
Bodegraven
Plan de route
|
 |
0172-650005
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Badge engineering" betekent: Gebruikmaken van een bekend motorÂmerk om een motorfiets te verkopen. Het beeldmerk of logo (badge) wordt daarbij geplakt op een motorfiets, die het in stijl en kwaliteit niet haalt bij wat onder die naam werd of wordt
verkocht. Zo werd in de jaren zeventig, toen Harley-Davidson in handen was van het Amerikaanse consortium AMF, de naam Harley-Davidson op lichte tweetakt motorfietsen geplakt. Deze motoren leken in niets op de modellen van het AmeriÂkaanse merk en werden in een overgenomen Italiaanse fabriek gemaakt.Tijdens de zwanezang van AMC, de industriegroep die in het bezit was van de laatste overgebleven Engelse motorfietsmerken, werd badge engineering veelvuldig toegepast. Een triest dieptepunt op dit gebied werd bereikt met de merknaam Indian, tot 1953 synoniem voor een robuuste Amerikaanse motorfiets, maar in dat sluitingsjaar al misbruikt door het EnÂgelse AMC. Een gunstige uitzondering vormt Triumph. Onder het oude beeldmerk worden nu weer uitstekende motorfietsen gemaakt.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTOBECANE